فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه» منتشر شد

فراخوان جایزه «موسیقی و رسانه» منتشر شددبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان ششمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» را منتشر کرد.


به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله خبری؛ این جشنواره به‌منظور پاسداشت نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در پوشش رخدادهای فرهنگی‌ـ‌هنری حوزه موسیقی، رویکرد علمی در نقد حوزه موسیقی، معرفی و ایجاد شناخت عمومی از موسیقی در جامعه و مشارکت مؤثر اصحاب رسانه در تقویت تعامل هنرمندان عرصه موسیقی با رسانه‌ها، فراخوان ششمین دوره برگزاری جایزه «موسیقی و رسانه» را منتشر کرد.

سامانه جشنواره به آدرس www.fajrmusicfestival.com از ۱ آبان تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری و بر اساس متن فراخوان، آماده ثبت‌نام متقاضیان از طریق «سامانۀ بامک» خواهد بود.

چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با موضوع و محوریت «وفاق ملی» به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، تک‌آهنگ، نشست‌های پژوهشی و... برخی از مجله خبریمه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برای دریافت فراخوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


پست های مرتبط